Fujigaya Taisuke, Happy 25th Birthday! お誕生日おめでとう


Kommentarer
Postat av: Chiaki

sv. Men det är svårt med pairings. Man måste nog ha gillat ett band rätt länge, och sett många videor med dem, och kanske också sett vad det finns för fanfics, för att veta vilka pairings som är vanliga/tänkbara. Jag har ju svårt med JUMP, fast jag ändå hänger med ganska bra!
Jag kan hålla med om YabuKi!
Men hur är det med Inoo/Keito? Det verkar mysko i min värld, men jag vet inte, är det en ovanlig pairing?

Haha japp XD fast mest på skoj kan jag ju tillägga XD Smut blir på nåt sätt bara roligt, konstigt, att skriva! Och det är nog få som faktiskt kan skriva bra smut, oftast när man läser det känns det som att "det här har jag läst förr...", men det blir väl lätt så XD

2012-06-26 @ 22:41:31
URL: http://xchiaki.blogg.se
Postat av: Chiaki

sv. haha ^^ jag ska försöka att faktiskt avsluta någon. Men det känns faktiskt riktigt bra med den här! Jag har planer för de kommande kapitlena, så det borde inte stanna upp helt ;)

Keito överlag är väl kanske en sån som man inte parar ihop med så många. Okajima såklart (love it<3), men sen... Hikato har jag läst några gånger också, så det tycker jag funkar.
Kanske det är samma med Inoo? Alltså Hikanoobu funkar (alltså Hikanoo, yabuhika, yabunoo, och alla tre tillsammans) men jag vet inte om jag skulle vilja para ihop Inoo med nån annan?
Nu har jag bara läst j-pop-smut (och en del harry potter-smut haha XD), det är väldigt stor skillnad på author tycker jag. Jag tycker också bättre om när det är smut i en del av en multi-chapter, inte bara en oneshot där det inte händer något annat än.. ja du vet! Sen är det ju mycket beroende på humör också, om jag inte är på humör kan jag sitta och skratta åt det, lite "varför läser jag det här?" xD

2012-07-01 @ 15:41:13
URL: http://xchiaki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0