Utmanad~

Jag blev utmanad av lilla söta Bianca.

1) Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var 7 år då. Jag gick i förstaklass och spelade cool som började i åk 1 xD Näe skoja bara, men jag gick i skolan~


2) Vad gjorde du för ett år sedan?
Jag gick i ettan på gymnasiet. Hittade vänner som äntligen hade samma intresse som jag :D


3) Fem snacks du gillar:
Choklad, Pocky, Landskaps Chips och Japansk mix


↑↑↑↑
Japansk mix om ni inte visste vad jag menade x3

4) Fem sånger du kan hela texten till:
Garasu No Mahou - Nakayama Yuma
Yume tamago - NYC
LIPS - KAT-TUN
OVER - HSJ
Kimi Dake - Teppei Koike


5) Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär:
♦ Köpa massor med saker som jag inte har kunnat köpa.
♦ Köpa mat~
♦ Spara undan en del.
♦ Åka till Japan och S. Korea!!!
♦ Köpa mig EN Yuma, EN Jeremy och EN Shin Woo..... xDDD
Näe skoja bara men jag skulle gärna vilja köpa biljetter till massa konserter som jag gärna vill gå på!!  

6) Fem dåliga vanor:
Biter på naglarna....
♦ FÖR LAT!
 Sparar läxorna till sista dagen -.-
Kommer inte på ngt mer xD 


7) Fem saker du gillar att göra:
Läsa intressanta böcker.
Fangirla!
Lyssna på musik :D
Kolla på drama~
Att få träffa roliga människor~


8) Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa:
Jag vet faktiskt inte?

9) Fem favoritsaker:
Alla mina Japanska tidningar(+affischer)!!
Min dator.
Alla mina brev från Minami och Izumi.
Min Iphone + hörlurar~~
Min NYC-väska + NYC-pennskrin.


10) Tio personer jag vill se göra denna utmaning:
Julia
Alex
Lily
Chiaki
Yamanda

Vet inte riktigt vilka fler som läser min blogg XD Bianca och Greta har redan gjort utmaningen så dom kan jag inte välja xD





Fina bilder på Yuma säger vi inte nej till~ :D

Kommentarer
Postat av: Chiaki

Den sista bilden är väldigt... misstolkbar XD

(jag har läst för många fanfics)



sv. stalkers, yay :D



Men precis, man kan ju fundera över varför man sminkar sig och klär sig fint och allt till en vanlig skoldag om man ändå är typ jättetrött. Jag tror det är många som gör det av vana, för att man alltid har sminkat sig varje dag, så man har liksom glömt varför. Därför kan det ju vara bra att fråga sig det ibland, varför gör jag det här?



Verkligen? Då har jag läst på fel XD men jag ska absolut titta på det! :) men jag vet inte om jag vågar vara med på nåt gruppsamtal ändå haha XD -fegis-

2012-01-17 @ 06:08:57
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Greta~^^

sv: OMG KVINNA HAR JAG KPOP:IFIERAT DIG?? 8DDD SUCCEEESSS huhuhuh >8D



HAHAHHA jongkey<3 dock tycker jag Minho/Key eller Minho/Jjong e bättre ouo

2012-01-20 @ 11:55:02
URL: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. Ja alldeles för många.. Eller egentligen har jag inte läst så mycket på sistone men.. jaa.. Jag har väl bara en pervers hjärna -__-



haha okej jag förstår :) Det känns ju lite pirrigt/konstigt att sitta för sig själv men ändå prata med folk som man aldrig pratat med förut, bara skrivit till. Jag är så dålig på att prata i grupp dessutom. Men jag ska fundera på det nån gång!

2012-01-20 @ 16:37:34
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: B.R.A

ASKCNASLJVC Dör på Japanska Mix XD Så äckligt goda~



Sv: Jag vet T__T Satt och bölade för mig själv i ett hörn -_-'

Lee Hong Ki <3

2012-01-30 @ 18:37:47
URL: http://blaqteenpop.blogg.se/
Postat av: Bo Bae

ofta det där är japansk mix! Haha, jag är egypt och alla egypter jag känner äter sånt xD

2012-01-31 @ 19:44:49
URL: http://blaqteenpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0