Risou no Musuko och ~Ending Planner~

Uwah~ Jag såg Yamada's drama Risou no Musuko imorse! Jag kan säga att den är VERKLIGEN jättebra! :D Jag vill inte berätta något för att det finns säkert människor som inte gillar spoiling~ x3
Fast åhhhh Yamada var så söööt och Yutti var så töntig men på ett gulligt sätt xD Och så var Taipi (Fujigaya Taisuke) med och han var så cooool~~~ ^ω^

Nu är det Chinen's och Yamapi's drama som jag ska se men jag tror nog att jag ska vänta på att den subbas så att jag förstår allt :)

 


Risou no Musuko


Ending Planner

Snart ska jag skype:a med Ayano och sen måste jag verkligen verkligen plugga -.- och senare ikväll blir det att skype:a igen med HSJ tjejerna :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0