3/1

Ni kanske är sura över min dåliga bloggande under lovet? :O Men aish, saken är att jag orkar inte skriva vad jag gör varenda dag -.- JAG ÄR FÖR LAT! Jag har till och med e-mails till Izu chan och Aya san som jag måste svara på men jag orkar verkligen inte sitta och skriva .__.
Men nu tänker jag vara snäll och skriva ett ordentligt inlägg ^^
Idag skulle jag egentligen hitta på något med Greta men hon messa mig och sa att hon inte hade sovit på hela natten så hon orkade inte gå ner till centrum med mig. (;_;) Men självklart var det okej för mig för att hon måste ju sova och vila!!!!! :D ♥ Så vi har bestämt att hitta på något någon annan dag ;3
Men jag hade fixat mig och allt så haha jag kollade egenom min kontaktlista och valde ett offer som skulle hitta på ngt med lilla mig (a) XD Och den utvalde blev.... *tada~* NATALIN xD Jag messa henne och frågade om hon ville hitta på ngt och hon sa ja. Så jag drog hem till henne en liten stund och sen drog vi ner till centrum :)
Vi gick in till H&M och där hitta jag en jätte söt och enkel grå kjol och ett par jeans OCH eyeliner ofc~
Efter åt bestämde vi oss att gå och fika i Nancy's *omnomnom* Vi satt där ett ganska bra tag för att snacka och snacka och snacka... "-.___-. tjejer asså...
Efteråt gick vi till biblioteket för att se smarta ut (två tjejer går till biblan under jullovet, hur smart ser man inte ut då? xDDD) Fast jag låna faktiskt tre manga böcker, Skip Beat lånade jag, 1,2&3:a lånade jag ^,^ så nu ska jag snart läsa dom :D
Hmm.. vad gjorde vi sen? Jo ja juste vi gjorde inte så mkt efter, hon drog till jobbet, jag följde med och sen åkte jag hem. ^^
Jag och Nääätooo ♥
Nu till nått helt annat ;____; Jag hade läst det här i Kamichan's blogg och jag kan verkligen verkligen inte förstå varför Ryutaro gjorde det här mot oss? Elr jo kanske.. men ändå, kan han inte hålla på med både studierna och kändislivet? T__T
Jag läste det där inlägget och mina tårar bara rann ner... T__T Jag blev verkligen jätte ledsen men tro mig jag kommer stötta honom ändå!!!! För att han är och kommer alltid vara Hey! Say! Jump's (+fansens) lilla oskyldiga hamster ♥♥♥♥
image

Kommentarer
Postat av: Lily

Åh Ryutaro :/



sv: Aaaw cleo! <3



Va härligt! Min var helt okej. Bara med familjen.



kram

2012-01-04 @ 15:13:15
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Greta~^^

sv: KSNKJ du borde gå på UppCoon!! It's awesome! :D Jag kan komma hem och övertala dina föräldrar >8D Synd bara att vår stuga e full annars kunde du ju få bott med oss T__T <3

2012-01-04 @ 19:54:22
URL: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Hej, tittar in här. Hittade in via nån blogg där du kommenterat (minns inte vilken..)

Blev lite nyfiken angående din gymnasieinriktning, japansk inriktning. Hur mycket japanska läser ni? Sådan lyx fanns då inte på min tid.. men har läst en del japanska på universitetet. Läser ni hela gymnasiet igenom? (väldigt nyfiken)

2012-01-05 @ 20:42:41
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Greta~^^

sv; ÅÅH BRAAA jag går gärna med er!! 8D<3 Skulle kanske dit med en annan tjej osså men då kan hon ju bara hänga på oss awesome people 8))



2012-01-05 @ 22:47:46
URL: http://guruguru.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Sv: Aha, då hänger jag med.. vet dock inte hur nivå 1, 2 osv. är i jämförelse med universitetets. Sista fråga, undrade bara om ni läser japanska under hela ettan, tvåan och trean (men det svarade du ju på.*) Så ett steg per årskurs då, eller? Kul!



Ne, det är nog nyt.. jag gick ju ut gymnasiet 2005 så det var ju ett tag sen. hihi

2012-01-05 @ 23:49:52
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. ja det var jätteroligt ^^ Jag minns att när vi va på signeringen och vi skulle skaka hand med dem så gick jag fel (jag gick mot kanon fast man skulle börja vid teruki), men Kanon var trevlig och visade typ med handen att jag skulle gå åt andra hållet. Så jag har haft nån slags interaktion med Kanon kan man säga XD

Ja jag vill också se Yuma och hsj! Och kanjani8.

2012-01-06 @ 14:25:18
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: 美杏花

sv: Samma här TT___TT

Sakna han otroligt mycker! Haha han är längre än mig med 8D XD

Well thank you :3<3

2012-01-06 @ 22:54:22
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. Jag förstår. Jag tvingades ge upp både matte och fysikläxan för att jag inte förstår något, och ändå är jag inte ens nära på klar.

Jag var i nån slags ond cirkel i slutet på förra terminen. Jag hade ångest för att gå till skolan varje dag -> jag missade massor och fick mer ångest för att gå till skolan -> jag missade ännu mer och fick mer ångest. Typ.

Jag vet inte om jag missbrukar ordet ångest men jag vet inte hur jag ska beskriva det annars XD

2012-01-07 @ 20:23:57
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: NATSUKO-CHAN

Veckans blogg tävlingen är avgjord kolla om det blev den du röstade på (:

2012-01-09 @ 17:10:19
URL: http://natsuko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0