Le random inlägg

Jaha nu har det redan gått två dagar sen vi började skolan T_T Och jag har massor jag måste göra, kapitell 3,4 och 5 i turismen, naturinlämningen som skulle vara inlämnad innan lovet... Historia redovisning om japansk kultur nästa torsdag. Hmm jag vet inte om det finns mer men det gör det säker (>3<)

Jag har faktiskt inte så mycket att säga :/ Dagarna är bara rullar förbi så fort. Jag menar kolla vi är redan i mitten av januari..snart. NYSS VAR DET JU JUL -.-

JAG HAR INGENTING ATT SKRIVA OM JUUUUU~
Jag tror nog att måste gå nu annars bombar jag sönder något snart xD

Lite random:a gifs här (för att fylla inlägget xD)





image



image

image

image



image

image

image

image

OMFG THAT BODY *U* me mucho gusta~

Kommentarer
Postat av: Lily

CLEO! Jag fick en sån himla stor lust att ge dig en bamsekram, men det går ju inte för du sitter på andra sidan skärmen! Why? :O



kram

2012-01-11 @ 18:39:55
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Don't be sad Cleo. Jag kunde köpa skivor förens sista året på gymnasiet! :O



I don't know. Fick en plötsligt " I MISS CLEO " känsla och ville då bara KRAMA DIG! Näää de finns inte massor med andra människor jag kan krama. Alla bor för långt borta. Forever alone! "ENSAM" - Stich style.



kram

2012-01-12 @ 12:28:57
URL: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0