Halluj

Måste gå och lägga mig snart annars kommer jag ALDRIG kunna gå upp kl.6 på morgonen imorgon -.-
Ska skriva något jätte kort och snabbt ^^
Idag: Inget speciellt hände idag i skolan, bara det gammla vanliga :) Fast nått litet hände JAG BÖRJA GRÅTA! .......till FT Island's nya låt/MV T___T Min kompis Miki ville se den och jag visade henne den men jag kunde inte hålla tillbaka tårarna så jag börja gråta. (Hur känslig får man egentligen vara -.-)
VI HADE MATTE IDAG OCH JAG FÖRSTOD VAD ROGER(läraren) PRATADE OM NÄR HAN HADE GENOMGÅNG PÅ TAVLAN!!!! Jag måste vara Albert Einstein eller nått? xD Nej skojar bara...
Och på bilden idag kom det nya elever till klassen (eller dom var inte här förra gången) och en kille, som kommer gå i samma lektion som jag, är jätte snygg! Han är SVENSK också XD Det är inte vanligt okej.. jag gillar nästan bara asiater xD
Imorgon: Vi har bara tre lektioner, börjar 8 och slutar 11.55. Efterskolan ska jag åka till stan med mina amigosar för att köpa lite grejer~ :) Jag hoppas att jag hittar det jag vill ha. Sen måste jag åka hem för att plugga bajs -.- haha näe jag ska fortsätta med engelska manuset och svara på frågor om någonting som jag inte kommer ihåg men det har någonting med idrott och hälsa att göra XDDD



FT Island - Severely
Adios amigos~ ♥

Kommentarer
Postat av: Bo Bae

svar: det måste vi verkligen!! Känner faktiskt två till tjejer från mellanöstern som gillar kpop xD En lärde jag känna via bloggen och en går i min kyrka!! (WEHOO~ blev skit glad när jag fick veta att en tjej i min kyrka gillade kpop xD)



Jo, jag förstår arabiska, pratar inte så jätte mycket dock O.o Du pratar syrianska antar jag? ^^



BTW, kommer du på kpop meetup:en nästa vecka?! :D

2012-01-31 @ 22:40:50
URL: http://blaqteenpop.blogg.se/
Postat av: Bo Bae

svar: haha, jo det blir ju en hel del KPOP!



Pratar du inte syrianska?! O.o Haha, du är den första syrianen jag träffat som inte kan syrianska ^^ Jo, har ju vänner i södertälje och de pratar typ syrianska flytande xD



GRYMT!!!!!!!!!!!! Jo jag och B.R.A ska också dit! Men då kanske vi ses ^^ vet du vilken dans du ska välja än?

2012-02-01 @ 16:01:44
URL: http://blaqteenpop.blogg.se/
Postat av: B.R.A

Åhh grät också till MV:n ;_;



(Okej du kanske blir förvirrad nu men jag är "B.R.A" den andra XD)

Såg din kommentar och om du klickar på M2stasch (kategori) så finns det faktiskt bilder på oss xD warning säger jag bara...



Förresten är du en 95:a? :O

2012-02-02 @ 22:44:51
URL: http://blaqteenpop.blogg.se/
Postat av: Linn

Du skrev att en svensk kille började i din klass... bor du inte i sverige? O. O

2012-02-13 @ 06:03:40
URL: http://ngoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0