Igår

Igår, fredag, hade jag bara en lektion (historia) från 10 till 11.20. Efter det åkte jag in till stan för att träffa Lily och Amanda(Yamanda) :D Först gick vi till Lagerhaus där jag köpte en liten grej sen gick vi in till gamla stan för at fika~ c: Vi hittade ett mysigt café och vi satt där ett ganska bra tag xD Vi pratade om allt möjligt :D Självklart pratade vi mycket om Johnny's ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ :)
Jag gav Lily hennes födelsedagspresent. Lite sent men det gjorde nog inte så mycket. Som man brukar säga "Bättre sent än aldrig." Och Amanda gav mig min födelsedagspresent. Hon glömde den förut och sen dess hade vi inte träffats så..ja..Ni fattar xD
Är man lat som mig så orkar man inte ta kort på det jag fick och överföra det till datorn för att sen lägg upp den här -.- haha men jag fick HSJ/NYC/Yuma/Yamapi affischer OCH en liten bild på NYC killarna som Amanda har ritat~ DEN VAR SÅ SÖÖÖÖT~~
ÄNPOÄGDFGNGSDGN TACK AMANDA!!!!!♥♥♥♥♥♥
Jag kanske lägger upp bilder på vad jag fick senare men då blir det via blogg appen. :3

Nu till någonting helt annat!
JIN AKANISHI GRATTIS!!!!
Jin har nämligen gift sig med Meisa (kvinnan som spelade nunnan i One Pound Gospel tillsamans med Kamenashi Kazuya) :DD
Den 2:a Februari gifte dom sig. Det var helt oväntat men ja vad ska man säga? Det är ju JIN AKANISHI vi pratar om... xD
Men jag blev verkligen suuuper glad! Nu kanske mognar Jin till lite?

Kommentarer
Postat av: Shelinda

VA?! Har han gift sig?! =O Did not know about that! Grattis till dem då xD



Naw, gulliga presenter du fick :3 Får vi se dem senare? =D



Kramar<3

2012-02-12 @ 04:32:52
URL: http://shelindas.blogg.se/
Postat av: Yamanda

Haha aw, kul att du gillade din present ~ (Jag blir extra glad över att du gillade kortet :'D )



Jin + Meisa = sant.

Jag finner det lite roligt.

Jin snodde Meisa från Kame.

Eller var det Meisa som snodde Jin från Kame.

2012-02-12 @ 21:20:55
URL: http://ichigolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0