Everybody on the left, Everybody on the right


MBLAQ - Mona Lisa (Remix)
Yo yo yo~ Jag kom hem för en timme, ungefär? Jag åkte ner till centrum för att köpa lite kläder till min kusins dop, som är imorgon :) Jag var nere med Ivona. Vi va inte där så länge, vi köpte kläder och sen åt vi asiatisk mat :3 Jag åt friterad kyckling med ris (såklart x3) och Ivon åt friterade räkor >__< *bläää hatar havsmat*
Iaf tänkte visa lite vad jag köpte :)


Den här jättesöta rosa kavajen(?)
Asså jag vet inte riktigt vad den kallas xD Den ser ut som en kavaj men det är ingen kavaj xD




Sen så köpte jag två likadana byxor. Dom ljusa passade med "kavajen"
men dom satt inte så fint på mig, var ganska lösa.
Men dom mörka satt jätte fint på mig men passade inte lika mycket som dom ljusa byxorna :/
Mamma sa att jag skulle köpa dom ändå xD





Sen tänkte jag bara säga att det verkar som om man inte kan kommentera på mina inlägg som är mobil-inlägg! :O lkndsrlfslfnfsjdbf varför måste appen vara så jobbig för? =_=
Så när ni har problem med att kommentera så är det bara att skriva i nått annat inlägg. Och fr.o.m nu kan jag säga till oxå när jag skriver mobil-inlägg. Jag skriver det i inlägget att det är ett mobil-inlägg ^^


Kommentarer
Postat av: 美杏花

Älskar kavajen/jackan eller vad man nu ska kalla den XD<3



sv: Såg Risou no Musoko igår det senaste~ :D Jag borde ta det lugnt med läxorna men ja, blir ofta såhär på helgerna, men ska såklart försöka lugna ner mig lite med läxor ^^<3

2012-02-25 @ 18:13:15
URL: http://biancaselin.blogg.se/
Postat av: Fo

Snygg jacka. :D

2012-03-11 @ 12:44:08
URL: http://fotohund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0