Yuma Yuma Yuma!!!

Mitt liv är så ointressant! Och jag menar det verkligen. Jag åker till skolan, har lektioner, åker hem, äter, pluggar lite, kollar på ett avsnitt av någon drama som jag har börjat på, tar en dusch, sen så har klockan slagit elva/halv tolv och sen tar mina drömmar över. Det här är en helt vanlig dag för mig -.- så tråkigt.. Men på något sätt triv jag med det, uwah jag är en förrvirande männinska, jag vet.
Men bara för att jag har inget och göra så ska jag lägga upp massa CM's och andra miniklipp på Yuma~
Den första här ↓ är Yuma's senaste CM. I love him but the dance man, it's not okay! >3<
HAHAHA han är som mig xD Han skriker inte YATTA~ utan han säger yatta utan någon kännsla i det hahaha (Julia du förstår nog vad jag menar vah?) xD

Kommentarer
Postat av: Chiaki

hahaha dansen är ju.. XD men hans leende vid ca 0:08, och lite efter, kompenserar det! I'm totally in love with this guy<3



sv. YabuHika ÄR gjorda för varandra :D Varenda gång jag ser en Inoobu-bild blir jag lite sur, haha XD Nåja, jag måste väl respektera allas OTPs... (fast min är bäst)



Det var Hiroki Uchi som tidigare var medlem i Kanjani8! Han var ju också med i news (precis som Ryo ännu är).

Jag tror faktiskt att det där med 8 kan ha en annan betydelse också, typ att deras första program sändes på kanal 8 eller nåt liknande, men jag minns inte säkert. Men det är lite roligt när man säger att "de heter kanjani8 för att de kommer från Kansai, är en del av Johnny's och att de är... 7st". Makes no sense XD

2011-10-04 @ 21:16:47
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Lily

DANSEN ÄR SÅ FAIL! HAHAHAHAH! Men charmigt på sitt sätt ^^



Jag älskar Yumas röst och hans "Yatta"! Haha



kram

2011-10-05 @ 19:09:09
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Julia

HAHAH äkta Cleo: "yatta... -_-"

Du och Yuma är meant to be! <3

2011-10-05 @ 22:15:45
URL: http://smultronkladd.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. eeh!? No way att jag ger bort min favoritjohnny!! Vi kan dela på honom! :)

2011-10-06 @ 18:49:55
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0