Sexy Zone

Yahooo~ Jag har mycket jag vill säga men jag vet inte vad jag ska ta upp >.<
Jag väljer nog att ta upp om Johnny's som har fått ny grupp som ska debutera! :D De kallar sig för Sexy Zone. Okej namnet är lite.. ja.. jag tänker inte ens ta upp det. Men själva gruppen är rätt okej och jag kommer följa dom och allt :D De som är med i gruppen är Nakajima Kento (17), Kikuchi Fuma (16), Sato Shori (14), Matushima Sou (13), and Yo Marius (11).



Visst är dom söt? :)


Guys Playzone - Tsubasa Imai, Nakayama Yuma, Tomoyuki Yara, ABC-Z, TheyBudou, M.A.D, Joh​nny Jr

Kommentarer
Postat av: Chiaki

sv. äh man kan väl vara med ändå! Jag hade nog inte heller nån bra motivation (vad som nu är en bra motivation). Men jag vet själv att när jag har haft tävlingar så vill jag ju att så många som möjligt ska vara med, det är ju inte roligt annars ^^



Ja alltså tänk att kunna gå in i en affär och kunna hitta en cd, eller bild i en tidning på ens favoritgrupp. Det finns faktiskt en finsk tidning här som skriver om Japan, så nån enstaka gång har det stått nåt, typ nån rad och liten bild om Johnnys (fast inget hsj/Yuma/juniors). Den tidningen kostar typ motsvarande 60kr så det blir billigare att beställa hem en Myojo haha XD

2011-10-02 @ 16:02:44
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. jag vet inte, jag har inte hört nåt om nån sån svensk tidning.. Men tidningen handlar mest om typ anime, j-rock och japansk kultur allmänt. En gång hade de en "stor" Johnny's-artikel (och det stod inte ett ord om hsj, vad är det liksom!?) men så mycket annat :/ Men bättre än inget, såklart ^^

2011-10-02 @ 17:21:39
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. störst som i flest medlemmar (t.o.m. efter att Ryutaro är borta), i alla fall när det gäller debuterade grupper (vågar inte säga något om olika juniorgrupper som finns). Fast inte i popularitet :/

Man borde kanske maila tidningen och be dem skriva om hsj! :D (fast de skulle nog inte förstå något av min finska)

2011-10-02 @ 20:58:25
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. News hade 9 medlemmar i början och då var de den största debuterade gruppen, men tre av dem är borta nu. Kanjani8 hade åtta medlemmar, nu är de 7. Så Hey!Say!JUMP hade/har nog rekordet ;) Om man tänker juniorgrupper så gissar jag att det kanske kan finnas nån större grupp (ingen aning) men då är det kanske en mer "allmän" grupp för de som inte passar in nån annanstans. Jag har inte så bra koll på juniors så jag vet inte.

2011-10-03 @ 17:33:55
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Lily

sv: då får jag göra det! xD



kram

2011-10-04 @ 11:18:03
URL: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0