안녕하세요 - Annyeonghaseyo

Jag har absolut INGET att skriva om så jag hoppas massa roliga bilder räcker? ^^
image
MAAAAAT~
Okej dom här gif:en ÄGER! Eller hela grejen stämmer in på mig hahahahah
(Jag hitta hela grjen i tumblr!!!)

When your friends insult your bias

You act like:

image

Clearly, we’re on different levels

Inside, you’re like:

image

Are you freaking kidding me?

On the other hand, when your friends praise your bias

You act like:

image

Oh my god, I love you.

Inside, you’re like:

image

SAY THAT AGAIN, MY BUDDY!!! SAY IT!!!

 


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Jag tror jag vet vem du menar, men den som har fettigast hår av alla är väl ändå Yamapi? xD

Det är som om han har haft ett helt smörpaket i sitt lockiga hår!

Jaaa jag såg den i lördags när jag var hundvakt och faaaan vad bra den var :DDD:D::D

Jag hade inte heller så höga förväntningar på den eftersom det skulle vara svårt att slå mangan men BAJS vad bra den var v <3

2011-10-31 @ 21:31:21
URL: http://smultronkladd.blogg.se/
Postat av: Mari

Sv: Hihi taaaack :'D <3 Vi får väl se om det blir Keito nästa gång! ;D

2011-11-02 @ 11:51:06
URL: http://ichigolove.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0