Shopping i Skärholmen

Kon kon~

Jag kom hem för ett litet tag sen från skärholmen med hälften av familjen :) Vi har varit och shoppat massa kläder och skor, för att imorgon ska jag, mamma och pappa på dop :)
Vi gick runt i gallerian i nån timme eller två där vi försökte leta efter en klänning som jag ska kunna ha på och jag hittade den här jätte söta svarta klänningen på NewYorker. Mina skor är från Din Sko och örhängena är från Glitter. :D Men vad jag mest blev glad över var mobilskalet som jag köpte på nått litet stånd som står och säljer iPhone 4 mobilskal :D Det är exakt ett sånt skal som jag har letat efter sen jag köpte min mobil :D
Hehe I'm happy~ :)
Jaa juste, jag köpte oxå en ny USB-kabel till mobilen för att jag råka bryta av den som jag har nu :/
Haha smart va...?

Adios amigos ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0