Homestay application form

Jag har precis fyllt i en applikation för studieresan till Japan i april! :D
Fast det blev lite fail med texten -.- Jag skrev lite fel eller för stort så att det inte fick plats i rutan -.- Men jag ska fråga efter ett nytt papper imorgon ;)

Det var så att vi hade föräldrarmöte idag om japanresan och sånt. Det fanns två elever från tredje året som åkte till Japan förra året så dom hade en sorts liten presentation om deras resa och då var det så att nån av dom här eleverna fick gå på Meiji High School!! Alltså seriöst jag vill gå i den skolan!! Kan ni tänka er att jag kanske stöter på Inoo Kei på skolgården för att Meiji Universitet och High school ligger på samma plats :D Jag skulle ha svimmat om jag såg Inoo-chan o__o

Men innan mötet så åkte jag, Julia, Alex, Miki och Jessica in till stan, alltså såklart Sunai och Japanska torget och åt sedan i Shanghai :D Yummy~
Jag köpte två nya tidningar, två Myojo fast olika nummer, en nr tre och sen andra nr tio ^o^ Yatta~ Jag fick klistermärken på HSJ från det gamla numret så jag ska inte klistra dom bara vart som helst utan veta riktigt vart jag ska ha dom.. Hmm.. Sen så köpte jag ranmune (melon+jordgubbs smak) från Japanska torget. :D


Ciao, kram på er~ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0