A thousand kisses

Det var ett tag sen jag skrev vad jag kollar på för att jag kollar på så många draman så det blir jätte tråkigt om jag bara skriver varje gång samma sak hehe =^^=
Men iallafall just nu kollar jag på A Thousand Kisses en Kdrama som jag verkligen är beroende av! På två eller tre dagar så har jag hunnit se 16 avsnitt och det betyder verkligen att jag är beroende av dramat hahaha
xD
Jag orkar inte förklara vad den handlar om så jag kopiera det som stod i dramawiki och klistra in texten här (på engelska)
^o^
A drama that deals with the age differences in relationships. Woo Joo Young and Jang Woo Bin explore the older woman-younger man relationship whereas Jang Woo Jin and Joo Young's younger sister, Joo Mi, deal with the huge age gap between them.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0