25 dagar

Jag har märkt att jag inte har så mycket att skirva om för att det händer bara samma saker hela tiden och det är inte rätt kul att läsa samma saker ellerhur?
Så jag snodde den här listan av Heidi(Chiaki)'s =^^= ♥
Tänkte att det kanske är bäst att börja med dag 1 imorgon. :)
  • Dag 01 - Presentera mig själv
  • Dag 02 - Meningen med mitt bloggnamn
  • Dag 03 - En sak jag älskar från min garderob
  • Dag 04 - Detta stör jag mig på
  • Dag 05 - Beskriv bloggen med en mening
  • Dag 06 - Min klädstil
  • Dag 07 - Min favorit årstid och varför
  • Dag 09 - Dålig vana
  • Dag 10 - Det här hade jag på mig idag
  • Dag 11 - Mitt husdjur
  • Dag 12 - Låtar jag kan lyssna på om och om igen
  • Dag 13 - Fem sanningar om mig
  • Dag 14 - Mina drömmar
  • Dag 15 - Det här är jag beroende utav
  • Dag 16 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon
  • Dag 17 - Favvo mat och dessert
  • Dag 18 - Min dag
  • Dag 19 - Dröm skoldag
  • Dag 20 - Vad jag vill göra just nu
  • Dag 21 - En plats som jag mår bra på
  • Dag 22 - En bild på mig när jag var liten
  • Dag 23 - Det jag köpte senast
  • Dag 24 - Mitt favoritprogram – och varför
  • Dag 25 - Min favorithögtid
♦~Ciao~♦

Kommentarer
Postat av: Greta~ ^^

sv; FÖRLÅT FÖR SEGASTE SVARET EVER XDD men jag veeet, Jasper är brutalt söt QAQ <3

2011-11-13 @ 17:53:48
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0