Studiedag~

I dag har vi fått studiedag för att treorna ska förberada sig för deras student :D så resten av skolan får ledigt Yippi haha :P
Jag vakanade för jätte länge sen, typ runt 7!! O__O Men jag gick inte upp förrän efter 10, haha vilket fail jag är.. :P Jag läste massa fanfics på Hey Say haha JUMP dem är sjukt roliga plus så kollade jag på nyheter som händer runt Johnny's värld haha med mobilen.

I dag ska jag spendera dagen med att plugga historia, som är sjukt svår btw T____T sen så ska nog städa lite för nu så mår jag lite bättre än jag gjorde i helgen :( Jag var riktigt deprimerad, sjuk och jaa lite annat haha :( Jag har fått reda på att jag måste gå på sommarskola för att jag fick IG i matte, och det här är mitt första IG sen jag börjde skolan så man kan nog lista ut varför jag var deprimerad :'( :'( Jag har verkligen mått skit...

Men snart får vi iaf sommarlov! Vi har bara 11 dagar kvar i skolan, den 10:e har vi avslutning :D och den här veckan har jag bara lektioner på tisdag och på onsdag och nästa vecka så är det säkert en chillvecka där vi ska på utflyckt med klassen, städa våra skåp o.s.v. haha :D


Älskar min väg x) Allt är rosa och lungnade hehe~


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Vet fan inte det alltså, jag ÄLSKADE verkligen den koreanska så japanerna får fan uppgradera den till något ännu bättre, om de kan :D <3

Det blir ju liksom inte kul om de kopierar den helt :O <3



Men Cleo vi har ju inte ens 11 dagar, det är ju bara 7 skoldagar :D <3 hihi ^^ <3

2011-05-30 @ 20:20:07
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0