Stress.. :(

Uwah~ hade NP-writing i engelska idag och det gick väl ganska bra :) Sen var det en vanlig dag med matte, engelska och mentorstid :) Inget konstigt. Men imorgon så är det matte prov och jaa jag kan typ ingenting och efter provet ska jag med klassen (som har japanska) in till Stockholm, vi åka till Östasiatiska muséet och efter det ska vi äta något asiatiskt :D Happy Happy ♥ ^.^ men efter måste jag plugga franska och skriva klart svenska fördjupningsarbetet, jag ligger verkligen efter. ToT

Jag läste nyss en händelse i FB om Chinen Yuri från Hey!Say!JUMP att han slog i sitt huvud när han gjorde en backflip TT____TT Jag hoppas verkligen att han mår bra *Chinen~* HSJ+Yuma har haft sin första konsert tour som börja idag och Jin Akanishi har släpp ut sin nya DVD Yellow Gold Tour 3011 idag, åh~ vill verkligen ha den >< ♥♥♥♥


Söta Ängeln Chinen ^,<


Jin~ :D


Body Talk :D (asså kolla Jin's svett som rinner ner för ansiktet OxO)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0