Sluta fylla år människor ÒwÓ

Hahaha asså seriöst folk fyller bara år samtidigt, igår var det ju Yamada och Yokoyama, idag äre Shida Mirai och min yngre broder Sami :P Stort GRATTIS till er både!! :D

NP i engelskan gick ganska bra men fyfan vad snabbt killen pratar i hörförståelsen, jag hann inte skriva dit svaren fast än man fick lyssna 2 ggr. T__T Men nu ska jag fortsätta med svenskan, är snart klar :D, sen så måste jag svara på mejl från både Izumi och Ayano, mina brevänner älskar er sjukt mkt fast än vi inte har träffats än ^^ ♥♥♥♥



Shida Mirai :)


Min bror Sami (som är yngre än mig) försöker spela
tuff >__>"


Kommentarer
Postat av: Julia

uwaa din brorsa ser mycket äldre ut än dig ò_ô <3

haha :d <3

2011-05-13 @ 15:19:40
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0