Kryssning

Jag och familjen plus mammas kompis familj ska på kryssning nu på söndag :) Vi ska åka med Birka Paradise från söndag till måndag :) Pappa beställde biljetterna igår, jag hoppas det blir en rolig grej för att jag brukar ogilla kryssningar med familjer -.- det blir bara tråkigt med massa små barn runt om kring sig, vuxna som dricker tills dom spricker *<---- haha vilket rim :P*... Yappari ne jag kommer anntingen bo i tax freen där jag kommer spendera mitt studiebidrag eller så får jag ta hand om små glinen, jag vet att mina bröder kommer inte släppa taget av spelmaskinerna och dom vuxna kommer att babbla och inte skita i något *som vanligt*
Jag ser redan vad som väntar mig i helgen -.- Och NEJ det finns inget positivt med den här resan

Så att jag inte får ont i huvudet i helgen så laddar jag ner massa musik till mobilen :D Just nu så är det fullllllt med nya Yamapi-låtar i den nya listan haha, You have to LOVE Yamapi ne? ;D ♥

När jag sökte efter en Tegoshi Yuya låt så hitta jag ett klipp där han klär sig till en tjej och har en KoyaShige bakgrunds musik, men sen hitta jag låten där dom sjunger live framför 1000tals tjejer och jag kan bara säga att lyricsen är ECCHI/HENTAI/TYPISK KILLAR!!!!!! O_______________O Jag ba WTF ÄR DET HÄR?!!! hahahahaha men man kan fortfarande inte sluta älska KoyaShige ;D.......... Inte jag iaf :P



KoyaShige - Muraristo (Live)

Hahahahahahaha Julia vi ligger faktiskt på samma ecchi nivå hahahahahaha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0