Ie ga tooi/KAT-TUN

Jag har verkligen inte gjort någonring idag förutom att sitta framför datorn och nördat, plus pluggat lite matte men jag var för lat för att fortsätta -.- Jag har sett klart Sapuri :D Den sluta okej men inte vad jag hade förväntat mig. Jag trodde den skulle sluta lite bättre än så :( Men aja man kan inte få allt man vill, ne? :) Efter den så kollade jag på en ny serie som bara hade 4 episoder, den heter Ie ga Tooi :) Dom som är med i serien är Tegoshi, Massu, Shige, Kusano och Asami Mizukawa :) Jag kan berätta att det här var den konstigaste och uddaste serien jag någonsin sett haha O_O Jag fatta inte vad budskapet med serien va?! Men jag gillar alla som var med så det var nog därför jag kolla klart hela haha :P
Nu ska jag nog kolla på Niini no Koto wo Wasurenaide och gråta lite eller så ska jag fortsätta och kolla på Inu o Kau to Iu Koto som jag börja på men inte orka fortsätta :P

Jaa juste egentligen skulle Julia ha kommit hit idag för att hjälpa mig med bloggen men hon blev sjuk så hon kunde inte :( Men kanske nästa gång när hon mår bättre och orkar så får vi träffas :D ♥

Julia kolla på den här mv:n, här har Jin sitt hår uppsatt i hela videon ;)↓

KAT-TUN - Love Yourself ♥


JinDa - Butterfly (Live)


KAT-TUN - NMP/No More Pain


Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Ja jag ska krya på mig ^3^ Men så typiskt att jag ska bli sjuk > <



Alltså Jin i tofs = <3! Så snyggt @_@

2011-06-24 @ 23:40:15
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0