Färgat håret black

Jag har inte gjort så mycket idag. Farmor och farfar kom på besök idag för att äta middag här och för att hälsa på :) Mamma laga en jättegod arabisk maträtt som jag älskar ♥ :)
Nyss för en stund sen så hjälpte mamma mig att färga håret svart (som jag har velat jättelänge!)
Och nu är det svart :) Jag har duschat och fönat håret, det blev jätte fint :)

Igår så var jag med Julia och Alex och hade det jätte mysigt~ :D Vi kolla på film och jag hjälpte Julia med att färga håret :) Och det blev bra, är man proffs elr är man proffs? Haha vilket ego jag är -.- :P Efter det så åke Alex på nån fest/födelsedag så jag och Julia kolla på dramat Rebound, haha den är bara för rolig :D Jag vill bara att den 7:e avsnittet ska komma ut så att man kan se vad som händer mellan Taichi, Nobuko, Hitomi, Yuuki OCH Kensaku! Haha det är verkligen en kärleksdrama :P
Men tjejer tack för en mysig dag fastän jag var tvungen och gå tidigt :( ♥♥

Imorgon blir det att gå till sommarskolan på morgonen sen så ska jag hem och börja jobba med matten för att veckan där på är provet som kommer att pågå i 3 TIMMAR! :O (Vi får se hur det går)


Nakayama Yuma with B.I Shadow - Akuma na Koi ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Tror hon tyckte det var ganska kul, bara lite skärrad av Hikaru och Kaoru >3< Men Tamaki kan man ju aldrig tycka illa om, haha :D



Jaa Cleo, fullt normala!... .. .. .

Måste få se ditt hår sen ^3^/

2011-06-19 @ 23:55:50
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0