Faces of Yamashita Tomohisa

Jahapp det finns inte så mycket och säga förutom att idag var jag på sommarskolan och typ somna på lektionen -.- men näpp jag gjorde inte det utan jag kom på att imorgon är det Inoo Kei's 21 år dag (<-- HSJ) så jag satt och pyssla och skrev massa med saker till han på ett vanligt rutigt papper haha asså man kan säga att jag satt och pyssla istället för att jobba matte :P Bilden kommer jag att lägga upp imorgon (tror jag) :) Jag blev faktiskt nöjde med den så jag klistra fast den på nattduksbordet, på sidan asså haha :P
Efter skolan kom jag direkt hem och plugga lite matte men sen bajsa jag på den och börja pilla med mobilen istället *bra där cleo!*

Nu ska jag fortsätta att kolla på Sapuri med Kame-chan~ :D Jag har kommit långt och den är jätte spännande, jag vill bara veta om Yuya blir tsm med den där äldre kvinnan för att det ser verkligen inte ut som det :S haha

Det här klippet ↓ på Yamapi är helt random som jag såg häromdan, det var nån som lade ut den på FB, i min Otaku FB asså där jag inte har en enda vän och har bara gillat massa JE sidor hahahaha :P
Men jag måste varna när ni kommer till ungefär 1:39 för då gör Yamapi något fult ><
Yamapi så får man inte göra!!


Jag gillar ett speciellt ansiktsuttryck som Yamapi gör, det är typ när han drar bak sin mungipa
Uwah~ det där är hett!! Det är nästan det som gör Yamapi YAMAPI (^O^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0