Det här är vad jag håller på med just nu o...

img_7234 (MMS)

Det här är vad jag håller på med just nu och det kommer jag att hålla på med i 3-4 timmar till!! _| ̄|○ だれがたすけておねがいいいい~ヽ( ̄д ̄;)ノ=3=3=3 Haha problemet varför jag pluggar så mycket matte är att jag satsar på att få minst VG på provet och om jag får det så skulle pappa låta mig gå på Gackt's konsert OCH att han betalar biljetten med :D Min farbror's fru kommer snart hit för att hjälpa mig med matten, hon kommer imorgon oxå, bara för att hjälpa mig. Vad snällt av henne, visst? >< Nä nu måste jag fortsätta och samtidigt lyssna på min underbara musik~ Ata Mashita~ ;)


Kommentarer
Postat av: Julia

がんばって! (*^▽^)/

2011-06-25 @ 18:20:01
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0