Den 8:e Juni

Dagen spenderades med klassen i Skansen :) Det var kul att göra något litet med vår lilla klass innan avslutningen på fredag :) Det var lite jobbigt att det skulle regna just idag men det var tur att det inte va så varmt :) Min önska slog in :P

För ett par dagar sen så beställde kläder från H&M och Ellos och dom kom idag :) Men problemet är att klänningarna som jag beställde från H&M var FÖR stora så mamma fick ta dom och de passa perfekt på henne :( *lite arg här* så det som passa mig va bara min bikini-bh *som är sjukt snygg btw* :P och två linnen, båda har samma modell men olika färger :)

Igår så hade vi inga lektioner så jag, Ivona, Julia, Alex och Miki åkte till stan i Stockholm åt asiatiskbuffé *Uwah* sjukt gott :D Men det var lite starkt men äsch haha. Vi måste göra om det tjejer!! ;D <3 Efter det så drog alla hem förutom jag och Julia som drog till SunAi och Japanska Torget :D :D Asså fyfan vad jag älskar dom här två små affärerna :D Jag köpte två tidningar från SunAi på JE killarna :D Smälter bara jag ser på framsidan, tänk er resten.. X_X hahaha

Imorgon ska Julia komma hit, efter att vi har städat våra skåp i skolan och vi ska nörda!! :D Vi ska kolla på Rebound i flera timmar :D Efter det så ska jag senare på studentfest hos några granna som mina föräldrar känner men inte jag <_< fattar inte varför jag måste gå med??! *suck* >O<

Jag har inga bilder på någon av dagarna så ni får nöja er med lite JUMP och Yuma gifs :P


Inoo-Chan Meccha Kawaii~ ♥


Haha ett sjukt Kawaii par~ YabuHika ♥


O________O YUMA VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT?!!??!?!?
♥♥♥

Image Hosted by ImageShack.us
*DÖR* X_______X  ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0