You've Fallen For Me

Jag är jätte ledsen för min sjukt dåliga uppdatering >_____< Men det är så att jag har inte gjort så mycket och internet har stängts av typ.... varannan dag här hemma för att det är ett par män som gräver och massa bajs här! >< Vi håller nämeligen på och dränera(?) runt huset och så har vår granne, som arbetar med..? Hmm.. Jag vet inte riktigt vad han arbetar med? Typ allt! Från trägård till bygga om i hus till el till.. ja typ allt :S Men iaf han kom hit igår och förrigår och såga av vår köksvägg så att det blir ett större utrymme. :)
Så jag har hjälpt mamma med massa tråkiga saker som STÄDNING! >_< Hon har varit så stressad på sistonde men nu har hon, min lille bror och min farmor åkt till Turkiet en hel veckas semester :)

Imorgon kommer Juliaaaa~ hit! Vi ska äntligen se klart på dom sista avsnitten av Rebound :D Och så ska hon hjälpa mig med min blogg design oxå ^^ * förlåt Julia* >< Men det ska bli jätte kul att få träffa henne igen ^^

Men nu ska jag se klart på Mei-chan no Shitsuji :D Åh herre Gud vad snygggg och stilig Hiro ärrrrr!!! ^O^ Han är faktiskt med och är en butler som tjänar Mei-chan, nån landstjej från landet och bla bla bla Men det är inte bara Hiro som är med utan Tekeru Sato är oxå med som spelar Hiro's lillebror och som gillar Mei.. Jaa sån här vanliga saker :P Men innan så såg jag på Heartsrtings och Ouran. Jag vill ha nya avsnitt nuuuuu!!!  Säger jag bara!! Fyfan vad bra dom ärrrrr Specielt Hearstings!! För att nu har Lee Shin *nästan* sagt att han gillar henne och uwah~ Jag vill ha en ny avsnitt nu T___T

Naej nu ska jag sluta fangirla och gå och forsätta med mina draman haha. Medan ni kan kolla/lyssna på några klipp från Heartsrings ^.^


Kang Min Hyuk - Star


You've Fallen For Me - CN Blue


To Love Me - Park Shin Hye


Kommentarer
Postat av: Julia

Varför renoverar ni? :O <3

2011-07-31 @ 00:46:51
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0