En man har verkligen saknat <3

Idag spenderade jag dagen med min bästa vän Linda :) Vi gick ner på stan här i Södertälje där jag köpte ett nytt linne och skickade iväg mitt brev till min brevvän Izumi :) Linda letade efter en födelsedagspresent till sin kille som hon ska köpa senare :) Sen gick vi tillbaka hem till henne och satt i hennes rum och bara prata i mer än 3 timmar om bara vad som hälst :D Hahaha det är så VI!

Igår åkte jag till stan, till Sunai med Julia och Miki. Som jag inte har träffat på jätte länge!! :O Jag köpte tre tidningar och i en av tidningarna (Myojo) fanns det ett litet paket och i den fanns det NYC väskan som jag har velat ha i 876340848764 månader  ← *hahaha asså sen dom börja sälja den :P* Efter det så åkte vi hem till Julia där vi grillade :) Alex och Ivona kom oxå och dom har jag oxå saknat skiiiiit mkt!! Mimmi kunde inte komma för att hon visste inte att vi skulle träffas. Haha Mimmi då~ ♥ Men kanske nästa gång? (^3^) Efter att ha grillat så kollade vi på Rebound :) Jag och Julia fick kolla om den från början för att alla andra skulle fatta vad den handla om :) Jag är inte säker men jag tror nog att alla gilla den? ^^ Men hallå vem kan inte gilla Hayami Mokomichi och Aibu Saki?!!! ^O^


Jag tänkte bara visa vad jag hade på mig idag och som ni oxå kan se så
 använde jag min NYC väska :D 
LOVE IT!!!~


Och linnet jag köpte från BikBok för 99kr
Den är sjukt gullig ^,^

Nu ska jag spendera resten av kvällen med att kolla klart på
 Misaki number one, Muscle girl, Heartstrings, My girlfriend is a Gumiho, Umareru,
 Inu o Kau to Iu Koto.....hmmm jag vet att jag har missat någon men jag kommer inte på vilka.
 Haha jag har börjat med så många så att jag inte kommer ihåg hahaha :P
Vi får se om jag hinner med alla O_____O

Jaaaaa juste på tal om draman!!! Nu är det 5 dagar kvar till den Japanska versionen av
You're beautiful, Ikemen desu ne :D :D Jag längtar som bara den!!! Jag ska se den via Keyhole så då
behöver jag inte vänta jätte länge till att episoderna kommer ut och plus med text :)
Lite ecchi+spoiler här men man kommer få se Hikaru och dom andra killarna HALV NAKNA!! X ¬ X
hahahahaha jag kommer döööö~  O________O




Den japanska versionen "Promise" - A.N.Jell (Koreanernas)


Kommentarer
Postat av: Julia

waah jag har samma linne ^3^ <3

Alltså... har fortfarande svårt att tänka mig att den japanska versionen kommer att bli bra. Ingen kan liksom överträffa Hong ki's gullighet! Eller hyung-nim's gulliga miner! Eller när shin woo sjöng till go mi nyu :( <3

2011-07-10 @ 22:07:42
URL: http://smultronkladd.blogg.se/
Postat av: Julia

Sv; Ska JAG skaffa ett liv?! Mitt som är så innehållsrikt?! :3:3:3:3:3:3:3 tja.. kanske! :D



nä jag vägrar inse att den japanska kanske blir bra :P <3

2011-07-11 @ 15:17:14
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0