Sjuk+Drama=Jaghalvälskarlivetjustnu

Noooo jag har värsta fökylningen just nu -____- Hela dagen så har jag haft näsdukarna i handen >< Det är så jobbigt när snoret bara rinner.. Näe usch!
Jag har läskigt röda ögon plus att tårarna bara rinner och mitt huvud gör så ont som i helvete!

Jag heller inte ta alvedon för att.. ehm.. jag kan inte..(jag har inte vuxit upp än -.-) Jag kan bara ta sånna som smälter när man lägger i det i vatten. Vi har det hemma men jag gillar inte smaken, så jag låter kroppen sköta min förkylning x3

Men för att inte ha så tråkigt så kollar jag på en ny serie, K-drama såklart :3
Nej men den heter Me too, Flower! Den är faktiskt riktigt bra! Dramats genre är romantisk komedi, vilket är sånna draman jag letar efter!! :D
Julia! Tomatkillen är med! xD



image

image


Kommentarer
Postat av: Julia

Typ alla är ju förkylda nu D: krya på dig sötkorv! Tomatkillen!! Han är så söt :333

2011-12-04 @ 11:06:13
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0