Dag 9?

Oj jag märkte nyss att det inte fanns någon "Dag 8" så vi får väl hoppa över den och köra med "Dag 9" istället :3

- Dålig vana

Hmm mina dåliga vanor? Jag vet inte om det räknas men det är att jag bitter på naglarna och det har jag gjort sen jag var liten. Så nu har det blivit en vana för mig. :( Men jag vill verkligen sluta med det och få fina långa naglar, men det går inte vad jag än gör!

Jag har använt sån här medel som smakar illa när jag biter på naglarna, jag har haft plåster på alla tio fingrarna och så har jag testat med lösnaglar. :(

Men ja ja what to do, what to do?

Tumblr_lv4ysdpqoq1qltzuco1_500_large


Kommentarer
Postat av: Yamanda

Åh, är det inte Tsubasa på bilden? :D

2011-12-02 @ 16:33:05
URL: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Chiaki

sv. jag förstår! Men jag tror att dina föräldrar kommer att acceptera det förr eller senare, om du bara visar att det är vad du vill och att du klarar av det. Jag hoppas det blir bättre i alla fall ^^

2011-12-02 @ 20:09:01
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0