Dag 16 + Dag 17

- Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon

Jag har faktikt ingen aning? Självklart så skulle jag ha tagit med mig en del till Japan. Men sen vet jag inte.. Kanske köpa Uppcon biljetter? :s
Jag har ingen fantasi när det gäller sånhära grejer haha xD


Bara för att inlägget blev så kort så tänkte jag vara lite extra snäll och skriva om dag 17 (^o^)b


- Favvo mat och dessert

Min favorit maträtt är friterad kyckling med ris! :D Jag älskar kyckling! Speciellt friterade, från restaurangen Shanghai inne i stan :D
Favvo dessert är.. hmm.. det här var lite svårt?
Nä nu vet jag! Choklad doppade jordgubbar!!! :D Fy fan vad gott ^^
Åh nu vill jag ha jordgubbar bara för att jag sa det~ >3<


Kommentarer
Postat av: Chiaki

Åh vi har typ samma favoritmat! Friterad kyckling är underbart<3 Jag gillar inte kyckling så mycket annars, men friterad kyckling är jättegott! Älska när man är på kinesiska restauranger och man får typ drygt 10 stora friterade kycklingbitar.

Och jag älskar alla typer av choklad-jorgubb-blandningar! (de är båda underbart goda skilda för sig, men extra bra är de ju ihop!)

2011-12-21 @ 22:56:18
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0