Dag 15

- Någonting jag är beroende av

Senaste tiden har jag inte kunnat se på draman ordentligt för att jag har varit sååå stressad med skolan ;_; så jag är nog beroende av det just nu.
Bara kunna sitta och mysa i mörkret och kolla avsnitt efter avsnitt :D
*hahaha FOREVER ALONE*

Här är iaf vissa draman som jag kollar på just nu. Jag kanske har glömt nån men äsch det gör väl inget? x3

- Flower Boy Ramyun Shop
- Yokai Ningen Bem
- Me Too, Flower
- Lady Castle
- Watashi ga Renai Dekinai Riyuu
- A Thousand Kisses
- Boys Before Flowers

image description

image description

image description


Kommentarer
Postat av: Julle

Fattar inte hur du kan hålla koll på alla drama du ser @_@ det är därför jag alltid hinner se klart dramat före dig, för jag satsar alltid bara på en i taget :3

2011-12-17 @ 17:56:56
URL: http://smultronkladd.blogg.se/
Postat av: Lily

Jag tittar också på Yokai Ningen Bem och Watashi ga Renai Dekinai Riyuu ^^



kram

2011-12-20 @ 20:08:30
URL: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0