Dag 14

- Mina Drömmar

Mina drömmar.. eh.. ja dom kan vara lite speciella x3

Jag vill bo i Japan och spendera resten av mitt liv där :) Jag vill leva ett normalt liv men bara spendera det i ett annat land :3
Efter gymnasiet vill jag plugga klart japanskan och bli en språklärare ^^ Lära ut japanska och/eller engelska i Japan.

En annan dröm är att jag vill gå på en Johnny's Entertainment konsert!!! Och speciellt på en Hey! Say! JUMP och Yuma konsert såklart!!! :D

Och jag får absolut inte glömma en super viktig dröm vilket är såklart att kunna träffa Yuma!! O_____O ♥♥♥♥♥♥

Det är nästan mitt mål i livet, att få träffa Yuma och bli vän med honom x3


Kommentarer
Postat av: Lily

Superfina drömmar du har!



sv: Aaw tack du!



Det är helt galet! Keito är också äldre än Taemin! Man kan inte fatta det. Eller kanske när det gäller Keito, men inte Yamada!



Såg den lite tidigare idag. Moonlight är mitt favorit solo med Yamada!



kram

2011-12-09 @ 19:50:46
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Greta~^^

sv: de blir nog bra snart hihihh sankyu<3

2011-12-12 @ 19:22:32
URL: http://guruguru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0