Snabb shopping dag

Jag och mamma var nere i centurm idag här i S-tälje i ett par timmar innan hon skulle börja jobbet. :)
Vi shoppa lite, jag köpte en höst-poncho(?) som jag ska ha på mig nu när skolan börjar, fr.o.m imorgon :D Jag älskar den den är så fiiiin ^^ Den är från H&M. Sen så köpte jag en stickad tröja från Carlings, köpte trådlös tangentbord+mus till min dator från Kjell och Company OCH en nyckel ring med bokstaven Y, som står för Yuma såklart (^3^)~558162xaex8fdvtb.gif image by Ahiruchan
Efter allt shoppandet så åt vi i en asiatisk restaurang, yummy ^o^

Imorgon är det ju första dagen i skolan så jag tror nog attd et kommer gå bra som vanligt :) Efter det så ska jag och Julia nörda~ Jag vet inte hos vem vi ska vara hos men det bestämmer vi imorgon hehe ^^ Vi vet heller inte vad vi ska kolla på... men som sagt vi får ta det imorgon ^^


Avslutar med en sexy söt gif på min Osakana kille ^w^
TUNGAAAA~ O¬O

Kommentarer
Postat av: Chiaki

OMG dör lite grann här..



sv. jag förstår det, hösten är en jättefin årstid! ^^

2011-09-02 @ 18:24:39
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0