Har man ett liv elr har man ett liv? -...-

Bonjour mi amigos! xD

Okej.. Men jag har inget liv som ni kanske redan vet! Jag har inget att göra, absolut inget! Jag har redan kolla på draman men nu orkar jag inte O____o *känner mig på pannan* Neeej jag har inte feber.. xD hahaha Nä men jag har redan sett några episoder av allt möjligt som jag kollar på ^^ Haha men aja..

Ivona var här ett litet tag men drog sen och vi gjorde typ ingenting...elr jooo förresten! Vi letade efter en svensk låt som vi ska sjunga på japandagen och vi tyckte att "Här står jag" är en bra låt så vi skickade in gitarrackorderna plus texten till vår lärare utan att prata igenom det med resten av klassen ><" sorry.
Nu måste vi ha en japansk låt, men vilken? Jag frågade mon brevvän Ayano och hon sa att hon skulle svara mot kvällen, asså typ vid den här tiden, men hon har inte svara >o<" Men när jag letade runt i Goggle så kom jag på en as grym låt som man kan sjunga! Den heter "3-gatsu no 9-ka" :D Just precis den här låten som klassen i "1 liter of tears" sjunger tillsammans :D
Jag skulle gärna vilja sjunga den :D Den är så vacker :D Jag kanske kan ta med den till skolan som förslag och hoppas på att vi kanske kan sjunga den på japandagen (=^o^=)
Lyricsen är inte heller så svår att lära in sig tycker jag men vi får väl sen hur det går :)


3-gatsu no 9-ka



Här står jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0