9/8=Oförglömlig dag 10/8=Speciell dag

Jag kan börja med att säga att gårdagen var en helt underbar dag!!! Det var sjukt roligt att köa i jag-vet-inte-hur-många-timmar och sen få se Gackt och nån kille som sjunger tsm med honom ^^ Det var helt fantastiskt ^O^ Man fick ju se oxå halvnakna artister hehe :P
Jag ville ta kort på Gackt men det var "totalt fotoförbud" så jag vågade inte ta några risker :/ Jag tappa rösten nästa helt, för att jag skrek som en galning haha! Men aja det var verkligen jätte kul igår ^D^


*Sorry Julia men jag snodde bilden från dig* ><
Julia och jag i kön, typ 2 timmar innan insläppningen :) ♥

Och nu till 10/8, asså idag vilket är en jätte speciell dag!
Det är så att Nakajima YutoRIN  fyller år idag~! Han blir 18 år :D Grattis Yuti~ ♥
Asså seriöst jag kan verkligen inte förstå att han har blivit så stor?! O__o Han har gått från söt och gullig till sexig och het :3
Jag tänkte baka en liten tårta för att fira han 18 års dag men det blir något annat.. nån arabisk bakelse som innhåller smördeg och mjölk..? Snälla fråga inte ens, jag har ingen aning vad det kallas på svenska och det är lite svårt och förklar vad det är :P
Men aja GRATTIS YUTO~ :* ♥


Y.N 2004 (?)


Y.N 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0