Lite mer än 24 timmar kvar...!!

Nu är det inte långt kvar till Miyavi's konsert!! :D *hyper hyper hyper* haha.. Nä men jag längtar verkligen till konserten :)
Samma dag så fyller min underbara kusin Natalin år! Grattis i förskott sötnos! ♥

Man kan ju berätta lite vad som hände idag i skolan :) Förutom att jag var hyper hela dagen så hade det inte hänt något speciellt idag, bara en vanlig skoldag.
Jag, Julia och Miki kollade på roliga klipp av KAT-TUN från min mobil, de är sjukt roliga de där killarna!!! Man kan ju inte sluta skratta :D Hahahahaha



KAAAMMEE!!! * ¬ *

Kommentarer
Postat av: laura

shit håller verkligen med dig!!! De e sjunger bra låtar men deras humor gjorde mig till ett fan!! (såg one drop makning och garvade ihjäl mig!) <33

2011-04-30 @ 22:42:44
URL: http://ysabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0