Två nya pv:n (short ver.)

Den första PV:n är Yamapi's Love Chase. Låten är bra men musik videon..hm.. den är väl sådär. Jag gillade innte hjärtat som sticker ut sådär >_< Och inte heller tjejen. Jag gillar inte musik videon där killen (eller tjejen) ska springa runt efter varandra och spela bitchiga >_>
Men det här är bara den korta versionen så..ja..
 
 
Sen så har vi KAT-TUN's To the Limit. Låten är jättebra! Jag hörde den igår när de sjöng den på Music Station ^^
PV:n här så inte KAT-TUN-ppoi..? Den känns så vardaglig och KAT-TUN har mer "BOM" i sina PV:n :o Elllerr ja, det kanske är bara jag som tycker så?
 
 
Så, vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Chiaki

sv. haha inte konstigt att du inte visste det, sololåtarna brukar ju inte bli speciellt populära :) Jag försökte hitta en motsvarighet till pairing inom hsj, en väldigt ovanlig som man inte ser nåt av i verkligheten, men jag kommer inte på nån... XD

Jo, speciellt smut haha XD jag har skrivit en svensk smut en gång på skoj, det känns superweird (fast smut känns weird oavsett språk, antar jag.. )

2012-06-23 @ 14:04:38
URL: http://xchiaki.blogg.se
Postat av: Kokorochan

svar: ja buuh, himla otur ;n; tack<3 min feber är typ borta, men jag är sååå förjykd och det verker i hela kroppen D:

han hälsar tack ^^

kramar<33

2012-06-24 @ 16:49:03
URL: http://kokorochan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0