GRATTTTTTIIIIIISSSSS YUUUUMMMAAAA!!!!!

MIN ÄLSKLING YUMA GRATTIS!!!!!! DU BLIR 18~ Om tre dagar har dett gått ett helt år sen jag visste vem Nakayama Yuma var så jag firar din dag och årsdag med lite tårta snart! XD Som jag har bakat~ :D
Det är faktiskt inte bara min sötnos som fyller år idag utan min sötaste vän från Japan oxå! I'm talking about Izumi ppl :D
Grattis på dig med Izumi~ Hon blir 19 år gammal idag :D
image image
image
(Alla bilder/gifs på yuma är från tumblr)
Tyvärr har jag ingen bild på Izumi :( och jag kan inte sno en bild från FB för att jag kan inte förminska bilden när jag använder Google Chrome -.- elr jag borde säga jag vet inte hur man gör det xD

Kommentarer
Postat av: Mari

Yuma är söt. Hihi.



Jag borde också ha bakat till Yuma, men jag gjorde aldrig det. /fail D:



I FRAMTIDEN SER VI YUMA TILLSAMMANS OK <3

2012-01-13 @ 21:08:34
URL: http://ichigolove.blogspot.com/
Postat av: Chiaki

ÅH självklart missade jag det! Jag är typ det sämsta fanet (finns det ett sånt ord?) som finns..

Nåja, jag bakade en kladdkaka idag. Den kan ha varit till hans ära, säger vi ;)

2012-01-14 @ 20:13:00
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0