Kurushikuttatte all right (Haha) Bokura wa do or die (Do or die) Kibou wo nigirishime (Haha) Tatakae one more round

Jag har varit hemma hela dagen för att jag fick värsta huvudvärken igår kväll som blev bara värre idag morse när jag vaknade och skulle sjukanmäla mig :/
Jag ville faktiskt vila hela dagen men har man LÄXOR så måste man göra dom ;_; Så jag satt och pluggade fast än jag hade huvudvärk. Jag har varit så stressad nu för tiden så det är nog därför jag fick huvudvärk... Jag tror det iaf? :S
Men imorgon går jag till skolan igen jag gillar verkligen inte missa skolan för att jag är så seg på att lära mig saker så jag måste vara närvarande på lektionen när läraren förklarar saker och ting så att det blir lite enklare när jag ska plugga själv hemma.

I helgen fick jag reda på att jag måste med familjen på ett brölopp den 7:e oktober. Det är min pappa's kusin's son's brölopp men jag vill inte gå :/ För att syrianska brölopp är så.. hur ska jag beskriva det.. de överdriver. Jag ska med mamma, i helgen, till stan för att köpa en klänning. Det kommer bli jätte svårt att leta efter en klänning som passar min smak/stil och storlek >__>
Jag klicka runt lite på internet och jag hittade kokorochan's webbshopp och kollade hennes klänningar och där hittade jag en jätte fin kort, svart fest klänning men jag tror inte att jag kommer få köpa den :/
Men jag får väl se hur det går, jag ska leta efter något riktigt fint som inte får kosta så mycket :)

Nu till något som inte har med läxor och fester att göra så vill jag berätta att jag såg Hey! Say! JUMP's Magic Power Making :D Den var helt fantastisk! Jag älskar hur killarna skämtar och skojar när dom inte spelar in xDDDD
Några bilder och gif's kanske?

http://26.media.tumblr.com/tumblr_lrtnapFCKc1qjm3rgo2_250.gif
- Aishiteru ♥













Alla bilder är tagna från tumblr :)
























Ryuu~ kom tillbaka snart ;____; We miss you~



Kommentarer
Postat av: Chiaki

Jag måste också se making!! Vet du om den finns subbad? (jag har varit en väldigt oaktiv fangirl på sistone, men jag blir långsamt bättre)

Yabu-gifen får mig att verkligen vilja se det!! :D



åh Ryutaro :((

2011-09-24 @ 21:42:54
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0