*Kan inte hitta på ngn rubrik* ><

Moshi mosh~

Jag har suttit med svenska fördjupningsarbetet sen jag kom hem från skolan *efter att jag såg 3:e episoden av Atashinchi no Danshi* och jag har hållt på med den hela helgen, shit vad jobbi~gt men jag är snar klar :D:D wiihuu :P Men är fortfarande stressad med skolan och allt, jag har NP engelska imon, japanska+franska prov på fredag, svenska inlämningen på torsdag och nästa måndag har jag två uppsats till japanska+franska och till sist på tisdag äre samhälls prov om media shit~ vad mkt T_______T Jag gråter verkligen inombords!!!!

Men nu lämnar vi det tråkiga..... Idag fyller två fantastisk killar/män år, klockan har redan slagit 12 i Japan men äsch det gör inget, den har inte slagit 12 här i Sverige än :P
Det är nämligen Yamada Ryosuke och Yokoyama Yuu!!!!


Ryouske Yamada 18 år :)


Yuu Yokoyama 30 år :)


Together :D Från dramat Hidarime Tantei EYE ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0