Sommarskola+Stockholm

Idag hade jag och ganska många elever sommarskola(matte -.-). Den var från 9-12 inte sånn dålig tid faktist :) Vi hade en as grym lärare som verkligen förklarar på ett jätte bra sätt så att man förstår! Inte som Zoltan <----BAJS PÅ HAN O(>>>>___<<<<)O Vi han gå igenom ganska mycket på 3 timmar :)

Jaa efter det så drog jag, Ivona och Lily till Stockholm :) Lily va flummig som alltid haha gullunge :D <3 Jag köpte ett par nya hörlurar från Accessorize, fyfaaaan vad söta!! Det är jordgubbar på :D Sen så köpte jag en ny An Cafe t-shirt från Rock Zone tror jag, som jag redan har men jag ville ha en lite nyare och fräschare där deras ansikten är hela och inte massa sprickor på ^_^

Imorgon får jag väl se vad man kan hitta på efter skolan eftersom jag inte fick ett jävla sommarjobb, som jag verkligen ville ha för att lägga undan hälften av pengarna till Japan resan i sommar om ett år :'(


Dom Söta Jordgubbshörlurarna


SNDS - Mr.Taxi
Nån låt jag hörde häromdan, den var rätt okey :)


Kommentarer
Postat av: Julia

..........hjälp. Vi köpte likadana hörlurar, på samma dag xD

Hahahahah it was meant to be! :D <3

2011-06-13 @ 21:11:03
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0