Morimoto Ryutaro, jag trodde du var smartare än så.. :(

Igår på eftermiddagen så såg jag massa inlägg i FB om att Morimoto Ryutaro från HSJ (16) har testa röka cigg ett par gånger sen han var 14 år! Kan ni för stå hur ledsen jag blev och jag är det fortfarande?! Först sa alla att det var ett rykte och att bilden var redigerad, men nej allt var sant :'( Han har rökt ett par gånger bara för att testa :(
Men åh Ryu-chan varför jag trodde du var smartare än så?!! :(

Jag orkar inte förklara allt så ni får läsa artikeln här där allt börja :| T___T

Men vad som än händer så stöttar jag dig moto/hamster/ryu-chan!!!
Morimoto-fans/Hey! Say! JUMP-fans finns här och stöttar dig och Hey! Say! JUMP till max!!!!

♥♥♥♥♥♥



Här är ett litet klipp som några fans gjorde för att försöka få Johnny's Jimusho att kolla på den
 och förstå att vi vill ha kvar vår hamster i Hey!Say!JUMP!!!! ♥

Själv tycker jag att det var en as grym idé att göra någonting sånt
om man vill att JE ska förstå den här sortens situation :D


Kommentarer
Postat av: ivona

okej om de va marijuana, men att han rökte nån cigg för två år sen? c'mooooon! haha -.-

2011-07-07 @ 10:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0