Tralalalala~

Hello there! :D
I dag var ingen vanlig skoldag för att vi drog till kungahuset för att få en rundtur i livrumskammaren. WoopWoop~ Jag tycker att det är mer roligare med sånna utflykter än vanliga lektioner där läraren står och pratar i 67587548658798 timmar -.-
Men aja sen gick vi och fikade hos våran svenska lärares kompis som bor i närheten. Omnom det var gott ^^
Vi åkte tillbaka till skolan sen för att ha lektioner, idrott och turism -.- (tråkigt..) Fast p turismen kolla jag på den senaste avsnittet av Flower Boy Ramyun Shop. OMG JAG ÄLSKAR DEN! FYFAN VAD SEXIG JUNG IL WOO ÄR O______O
Jag kom hem för ett tag sen och snart så måste jag plugga franska. Vi har prov imorgon och jag kan ingenting -.-
När jag logga in nyss på FB så såg jag att Izumi fick mitt paket~ :D Jag skickade ju en tröja, svensk godis, armband och en bild på Takeru hehe. Hon blev super glad :D *Me iz happiii* :DDD
Här är min söta vän Izumi!!! :D Och hennes hund såklart :3 ♥

Kommentarer
Postat av: Lily

Din vän är supersöt! Som du!



sv: Asså han är så himla söt och jag kan inte fatta att yamada är ÄLDRE än taemin! Det ska bli min nya fras. Oops! Ouch! Terrible!



kram

2011-12-08 @ 20:07:30
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha han har ju typ opererat näsan! Läste någonstans att han (såklart) hamnade i en olycka så han var tvungen att operera näsan :P men vet inte om det var sant för det var inte en säker källa :P HANS NÄSA ÄR FÖR NATURLIGT SMAL. Alltså du ska se hur snygg han är i 49 days ;33

2011-12-08 @ 22:01:56
URL: http://smultronkladd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0