Jag har inte glömt bloggen, tro mig :3

Förlåt men jag har VERKLIGEN INTE hunnit blogga eller göra någonting ALLS!! _| ̄|○

Jag kommer hem runt halv fem eller fem sen ska jag äta sen är det raka vägen till rummet för att plugga! :( Men som just nu, jag har idrottsprov, engelska bok med 250 sidor kvar, historia+sv+natur inlämningar TILLS IMORGON!!!!!!!!
Kan ni fatta hur stressigt jag har det just nu?!??!?! Jag vaknar upp om nätterna och har mardrömmar om att jag kommer få ig i allt, vilket jag absolut inte vill :'(

Jag tänkte att jag kan blogga mer i helgen och då får ni flera ordentliga inlägg! I promise ppl. ^^

Kram på er så länge måste gå plugga nu.


Kommentarer
Postat av: Chiaki

Skönt att jag inte är den enda som är jättestressad! (Tråkigt förstås att du är det, men jaa du fattar..) Jag kom nyss hem och kände bara hur otroligt trött jag är! Ändå har jag massor att göra hela helgen...



Jag älskar den bilden på Yuma! Helt underbar ^^

2011-12-16 @ 20:50:09
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0