Welcome to earth, my new baby cusin

Jag glömde gratta min farbror och hans fru igår när jag fick reda på att dom fick en ny medlem i familjen ^^ Dom har inte döpt henne än så vi får se vad hon får heta :D Hon föddes samma dag som min lille bror Leonardo som oxå är född den 26:e Augusti haha :D men jag gratta dom idag så hehe.. Och imorgon ska vi ha ett kalas för Leonardo och han bjudit hem sina kompisar...Yippie..or NOT >_>

Så.. jag har som vanligt inget att skriva om.. hmm?!... Jag har ju inte gjort något intressant idag förutom städat och kollat på Chinnen's film Nanako to Nanao, som var jätte gullig och udda samtidigt :S Tjejen kysste Chinen och det var hans första kyss hon är oxå 7 år äldre uwah~ yada yo~ >.<
Jag har även sett OHSHC vilket var jätte kul som alltid :D  Jag ville se Ikemen men det gick inte >< Hikaru~ Taipi~
Så jag får väl kolla imorgon med sub -.-

Hej då nu ska jag svara på Ayano's mail och sen kolla på en ny drama som jag har börjat med som heter "The Greatest Love"

http://wiki.d-addicts.com/static/images/3/31/GreatLoveChart.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0