Mina drömmar

Jag tänkte skriva lite kort om mina drömmar som jag har haft de senaste två nätterna. (´O `)/
 
Förrigår drömde jag om att Hey!Say!JUMP och min kompisar skulle träffas i min fasters lägenhet utan mig och ha en filmkväll. Jag blev jätte arg när jag fick se att de bjöd HSJ utan att säga något till mig fast än de vet att jag ÄLSKAR HSJ. Jag skulle åka och hälsa på min faster och när jag går mot portdörren ser jag alla stå på hennes balkong och pratar, de ser mig men ingen säger något och jag springer därifrån...gråtandes XD Jag springer till lekplatsen som låg i närheten och sätter mig på en gunga och gråter jättemycket, sen hör jag Daiki ropa på mig och han springer för att ge mig en kram. xDD (Haha asså min drömmar wtf???)
Han kramar mig och säger att jag inte ska bry mig om de där idioterna, på japanska.. Och ger min en kyss..
SEN SÅ VAKANADE JAG UPP FÖR ATT MIN MOBIL FUCKINGA MOBIL VIBRERA!!!! >O<
 
Min dröm som jag hade igår var ännu konstigare! 
Det var vinter och mörkt ute och vi, jag och några kompisar (som inte går i min klass) hade lektion i något ämne sen kommer Hongo Kanata in i bilden helt plötsligt och säger att han vill bli min pojkvän och tar min hand och springer iväg...! O__o 
Sen bytts scenen och jag ser IU stå vid maren (en solig dag) och väntar på Woo Young så att hon kan fria till honom...(HAHAH asså seriöst wtf?)
Sen är jag tillbaka i skolan tillsammans med Kanata men något konstigt hade hänt folk var försvunna för att de blev hjärntvättade av nån kille med långt hår xD Så jag och Kanata fick spela ninjor och rädda skolan.........
Sen så vaknade jag upp....
 
HAHAHAHHAH JAG DÖÖÖÖR!!! XDDDDD
Jag sitter och skriver det här medan jag dör av garv hahahha
Men vad ska man göra..? Man vet aldrig men kanske "Dreams com true"
 

Kommentarer
Postat av: Chiaki

hahaha XD jag saknar att drömma om idoler.. jag har inte gjort det på länge. Inte vad jag minns. Man borde skriva upp allt man drömmer direkt när man vaknar så att man skulle minnas bättre!

sv. nä, det finns inte direkt många hikatofics.. men det kom rätt naturligt för mig att jag "letade" efter det, eftersom jag gillar på Hikaru och Keito extra mycket.
På hikanoobu-temat, jag har aldrig klarat av Inoobu, faktiskt! Även om de är en väldigt självklar pairing. Jag tror det är för att jag ser Inoo som en rival till Hikaru. Jag vill ju att det ska vara Yabuhika!! Däremot har jag inget problem med Hikanoo, men jag kan inte alls läsa Inoobu. Konstigt det där XD
Keito/Takaki.. du har rätt.. Otroligt awkward! XDD

2012-07-01 @ 19:13:49
URL: http://xchiaki.blogg.se
Postat av: Chiaki

sv. Jag drömmer förvånansvärt lite om dem, med tanke på hur stor del av min tankeverksamhet de är XD Man brukar väl ofta drömma om sånt som man håller på med mycket, eller folk man träffar ofta, men jag drömmer sällan om Johnny's! :/
Ska testa det där, se på bilder och så precis innan jag somnar! Ofta brukar jag tänka på vad jag vill drömma om innan jag somnar, men det brukar inte funka så bra XD

Alltså Yamachii.. jag förstår dem som pairing, de funkar jättebra ihop! Men jag gillar nog varken Yamada eller Chinen sådär jättemycket (eller jag gillar ju dem, men de kommer lite längre ner på listan om jag rankar favorithsjmedlemmar. Du förstår vad jag menar!! XD), så jag är inte på det sättet nåt fan av den pairingen. Då gillar jag Yamajima mer (för då gillar jag Yuto) ^^ Men jag förstår dig, det är väl som jag och Inoobu antar jag? Jag förstår ju pairingen men jag gillar den inte, för att jag vill att det alltid SKA vara YabuHika.
En pairing jag skulle vilja läsa mer är Yamayuma! Eller mer fanfics med Yuma överlag!! >< Det är väl rätt svårt tror jag, då han inte har nån "tydlig" partner.

2012-07-01 @ 22:31:20
URL: http://xchiaki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0