KAT-TUN is back <3

åkodnvdfioåughådfgnp¨mdgåpenfkjfndökjnvsdflkfjbohfsdfh
BAJS VAD JAG SAKNAR ER KAT-TUN <33333
Låten "LOCK ON" är faktiskt bra! Och jag blev glad när man fick se Maru i mitten (ett litet tag) :D och SHIIIIIIT VAD SNYGG TAGUCHI HAR BLIVIT!!!!!!!! :ooooooo HAHA söta Ueda xD alltid lika söt :3 Håret växer~ <3
Det finns inte så mycket att säga om Kame och Koki... Lika coola och snygga/söta som vanligt :P
Haha det där i början/mitten(?) när KT är i omklädnings rummet x'D Åh minnen asså. Jag kommer ihåg hur mycket jag skratta åt deras små skits XDDD

Kommentarer
Postat av: Lily

sv: å tack så mycket. Ska kika på den nu! :)



kram

2012-02-09 @ 18:33:07
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Kokorochan

svar: det gör inget, jag förstår :3 ååååh det skulle vara jättekul ;o; jag mår dock inte så bra och har lovat träffa min pojkvän imorgon, men han jobbar ju på dagen så om jag mår bättre så vill jag gärna träffa er alla ^3^ <3



KAT-TUN ;A; <33



kramar<3

2012-02-09 @ 20:39:53
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Kokorochan

svar: vad bra, tack :)



ja ^^ vad tycker du om det? :) jag tycker det är roligt, men Jin säger ju att han inte riktigt är mogen för det än, så jag undrar hur det kommer gå xD



tråkigt att jag inte kunde komma idag :( <3 hoppas vi kan ha vår bak och anime dag snart ^^ <3



kramar<33

2012-02-10 @ 17:44:12
URL: http://kokorochan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0