Yuma's syster Yamada Nana

Jag har faktiskt inget att skriva om... som vanligt.. Så jag tar upp någonting helt random :D

Men jag letade lite efter nya bilder på Yuma lite här och där, där jag kom på att Yuma har ju en äldre syster (och en yngre) som tillhör gruppen NMB48. Jag har inte riktigt kollat upp vad hon har hållt på med eller vad hon håller på med just nu :S *Jag borde nog ta och göra det* *Shame on me*
Jag tycker att hon och Yuma ser verkligen jätte lika ut. Asså man märker verkligen att dom är syskon :D

 
En jätttte gammal bild på Nana och Yuma
  


Ett litet klipp på henne :)

Jag stör mig liiite på hennes röst för att den är så pipig men.. äsch hon är så söt så det gör inget ^,^
Hon heter ju egentligen Nakayama Nana inte Yamada Nana, utan det är ju hennes stagename såklart hihi ^^ Jag är trög men jag fattar inte varför hon bytte från Nakayama till Yamada? Nakayama är ju fint~ :D


Kommentarer
Postat av: Chiaki

De är faktiskt jättelika!! Fast jag förstår inte varför man byter namn från Nakayama till Yamada!? Det är typ samma sak ändå XD

På tal om lika så pekade min bror på en Yumabild för nån dag sen, och sa att jag var jättelik honom. Det var en förolämpning såklart (min bror skulle aldrig säga något snällt till mig), men jag blev glad ändå ;D

2011-09-28 @ 20:01:10
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Chiaki

sv. haha stjäl den du bara, det var bara nåt jag print screenade lite snabbt ;)

haha jaa folk brukar reta mig också, och prata om "mina japaneser" (vad är det för ord?! XD)

Men man får ju ta det som nåt bra/kul :)

2011-09-29 @ 18:12:06
URL: http://xchiaki.blogg.se/
Postat av: Anonym

oh Yuma som är så fin! Jag visste inte alls att hans syster var med i NMB48, hur kan jag ha missat det?? XD

Varför hon bytte namn vet jag inte heller, det är nog inte något vi kommer få reda på heller antar jag.. men men :)

2011-09-29 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0