The 80's is back!

Haha när jag såg den här nya PV:n på HSJ's nya singel "Magic Power" som är "theme song" för Smurfarna, den japanska versionen, så kunde jag inte låta bli att skratta åt deras *host* sexiga kläder! :D
Asså hela temat i PV:n är typ 80-tal! Ser man på deras mickar så är det inte sån här vanliga mickar man brukar använda utan, ja somsagt 80-tals mickar :P Och deras kläder är så regnbågsgladfärgit xD Men det jag är sjukt glad över är att jag tror nog att det här är första PV:n då JE använder sig av HSBand, asså då Yuto spelar på sina trummor, Inoo-chan på sin keyboard, Hikaru med sin bas och Keito med sin elgitarr!!!! Resten sjunger såklart och dansar kycklingdansen?!!???!?! :S

Jag kan vara riktigt ärlig nu och säga att det här är inte riktigt den bästa låten som HSJ gjort men jag kan lyssna på den bara för att det är HSJ's låt ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0