Så mycket jag måste göra men så lite tid!

Jag vill bara skita i precis ALLT och bara gå och sova =_=||| Jag mår så sjukt illa av all mat som jag åt idag!
Men jag har en HÖG ↑ med läxor som jag måste hinna med.
Men idag jag åkte till skolan lalala~ är framme kl 8 när jag kommer fram så ser jag att det är mörk och alla lampor är släkta, jag ba men äsch det är nog strömavbrott och allt kommer gå bra snart. Men när jag hade japanska lektionen då höll den på i knappt 30 min för att allt blev så konstigt, ingen ljus i klassrummen hur ska man då se?! Så vi fick sluta tidigt. Sen så kommer en lärare som säger att alla lektioner är inställda efter lunch för att det finns ingen ström och då kan m i köket inte laga mat osv så vi fick sluta efter kultur och ide-historian! Yippi~
Där efter så drog jag, Miki, Ivona, Yasmin, några från JU10, Liljana, Stephanie och Göran till Södertälje för att äta asiatisk buffé i Roxy. Alla åt som grisar!! Jag orkade knappt få i mig två tallrikar och dom andra hade typ två tallrikar fulla med mat FÖRST OMGÅNGEN! Sen så fyllde dom på mer, jaa mest sushi >_> Usch blä sushi >x< Sen så åt dom kex, räkkakor(?) drack tea uwah~ jaa massor...

På söndag kommer det bli jättekul tror jag för att vi, tjejer ska till Östasatiska Muséet :D Det är nån sorts festival där :)
Lily ska också med. Jag har läst hennes blogg ett tag och hon är ett Johnny's fan!! :D :D Det kommer bli sjukt kul att få träffa en Johnny's fan här i Sverige för att jag har inga kompisar som är Johnny's fans :'/ Julia och Miki känner ju till KAT-TUN och Yamapi lite, men ändå..
Jag har ju aldrig träffat Lily så vi får väl se hur det går. Jag hoppas att jag inte gör bort mig som alltid när man första gången träffar mig -.-"
Och jaa juste, både gillar HSJ lite extra :D


Aigoo~



BEAST - Bad Girl

Kommentarer
Postat av: Lily

Åh jag är så taggad för söndagen! Det ska bli så kul! Ahahah oroa dig inte för att göra bort dig, det kommer bli kul ^^



kram

2011-09-09 @ 19:46:33
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: Var det? Va kul! Visste inte ens att det fanns sånt ^^



Aaw, men jag gör också bort mig när jag är nervös. Vi kanske gör bort oss båda två, men då kan vi ju skratta bort det hela :D



kram

2011-09-09 @ 22:28:24
URL: http://chibi-lily.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0