Min klänning som jag har beställt

Jag och mamma åkte inte Sthlm idag :/ Men vi åkte till centrum här i södertälje och letade efter klänningar som två galningar men vi hittade inget som passade oss >< Vi två har samma problem! Våra bröst är för stora för att passa i vanliga syrianska+svenska klänningar -.- Men på fredag efter skolan ska jag, hon och min faster till stockholm för att köpa skor och massa annat ^^
Men när vi kom hem så hittade vi massa fina klänningar i H&M's hemsida och i Nelly's.
Jag tog och beställde den här jätte fina klänningen från H&M som kostade 349:-
Jag glömde spara bilderna på mamma's klänningar. Men äsch det gör inget, det är inte som om nån bryr sig -.-"
Men visst är klänningen söt? :D
Jag har tänkt att köpa ett par platåskor till, men jag vet inte vlken färg >> Jag vill ju inte ha svart (fast än jag säkert kommer att köpa det till slut) Jag vill ha ett par i silver eller guld eller kanske ett par i vita. Sen så vill jag såklart ha en jätte söt handväska också haha. ^^

Kommentarer
Postat av: Lily

Klänningen är jättefin Cleo!



kram

2011-09-24 @ 19:46:06
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: yes jag har drömt om honom några gånger ^^ Men då uppträder han med yamada och chinen och så. Fast jag drömde bara i går natt drömde jag bara att han låg och sov. Inget mer spännande än så ^^



Aaw, naaw Cleo!!!!



Jag tror jag får allt göra det ^^



<3



kram

2011-09-24 @ 20:17:35
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Lily

sv: hahaha ^^ Mjo, kanske vi borde :)



kram

2011-09-24 @ 20:35:19
URL: http://chibi-lily.blogspot.com
Postat av: Chiaki

sv. tack så mycket ^^



jaa, jag såg det! Jag joinade, så nu är det bara att vänta på att dom ska acceptera mig.. (om dom gör det, det var så många krav att hålla reda på så jag vet inte om jag är godkänd XD)

Det känns som jag har missat mycket! Men man kan ju inte vara på topp hela tiden :)

2011-09-24 @ 23:39:46
URL: http://xchiaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0